تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک
تهران موزیک
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
تحقیق درمورد ورزش فوتبال

 

فوتبال


بازیکن شماره 8 یک مهاجم است و سعی می‌کند با ضربه‌ای توپ را وارد دروازه کند.

فوتبال

بازی فوتبال ورزشی است تیمی که در آن دو گروه یازده نفره در مقابل هم بازی می‌کنند و اغلب آن را پرطرفدارترین ورزش جهان می‌دانند. این ورزش در زمینی مستطیل شکل با پوشش چمن یا چمن مصنوعی انجام می‌گیرد که در انتهای عرضی دو ضلع آن دو دروازه قرار داده شده‌است. هدف هر یک از دو تیم ، وارد کردن توپ به دروازهٔ حریف است. دروازه‌بان تنها کسی است که در این بازی حق دارد از دست‌ها و بازوهای خود برای گرفتن و مهار توپ استفاده کند. دیگر اعضای تیم توپ را اغلب با استفاده از پا و ضربه زدن به آن به گردش درمی‌آورند، گاه نیز ممکن است از سینه یا سر خود استفاده کنند. هر تیمی که بیش‌ترین گل را به حریف بزند برندهٔ بازی است. اگر بازی در پایان با گل‌های برابر پایان پذیرد نتیجه بازی را مساوی اعلام می‌کنند یا این که بازی به وقت اضافی کشیده می‌شود و سپس ممکن است ضربات پنالتی تعیین‌کننده بازی باشد.

قوانین فوتبال مدرن و به شکل امروزی آن در کشور انگلستان وضع شد. نهاد اداره‌کننده فوتبال در جهان فیفا نام دارد که اغلب آن را به اختصار فیفا می‌نامند. معتبرترین مسابقه در این رشته ورزشی جام جهانی فوتبال نام دارد که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. این رویداد هنگام برگزاری بینندگان زیادی دارد که شمار آن دو برابر بینندگان بازی‌های المپیک تابستانی است.

تاریخچه

اگرچه اطلاعاتی در مورد ریشه اصلی و حقیقی این ورزش در دست نیست ولی از مطالب جالب و شخصی در مورد تاریخچه آن اطلاع داریم. فوتبال امروزی به تدریج رشد کرده‌است ولی گفته می‌شود که.......................

 

بقیه رااز ادامه مطلب دانلود کنید.....


تعداد بازديد : 3047
یک شنبه 25 فروردين 1392 ساعت: 14:59
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
عکس های جالب ودیدنی

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

 

 

حادثـه باورنـکردنی سقـوط شهاب سنگ در روسیـه!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

بقیه را از ادامه مطلب ببینید..........


تعداد بازديد : 1249
شنبه 24 فروردين 1392 ساعت: 22:59
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
  • دسته بندی : عکس,,
مشاهده ادامه مطلب
با این لامبورگینی رویایی آشنا شوید....

 

هفته گذشته لامبورگینی نمونه تازه ای از خودروی پرفروش آونتادور را معرفی کرد. این رودستر جدید با نام LP700-4 و سقف متحرک (کانورتبل) که به سادگی امکان برداشتن آن وجود دارد، می تواند ظرف مدت تنها 3 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتربرساعت برسد و حداکثر سرعت آن 350 کیلومتربرساعت خواهد بود.

لامبورگینی که پس از معرفی کوپه آونتادور در تابستان 2011/1390 توانست بیش از 1300 دستگاه از این خودرو را به فروش برساند، این بار با نمونه سقف متحرک آن که به خوبی می تواند میان تجربه یک رانندگی فوق العاده و انتظاراتی که راننده از یک خودروی اسپرت دارد، تعادل برقرار کند، وارد بازار خواهد شد.

این خودرو به دلیل طراحی متفاوت خود از سقف دوتکه گرفته تا فضایی که موتور قدرتمند آنرا در خود جا داده به سادگی قابل شناسایی باش. این طراحی نتیجه مطالعه دقیق و به کارگیری بهترین شیوه ترکیب بهره وری، ظرافت در طراحی و استفاده ساده است که می تواند تجربه رانندگی دلپذیری را برای خریداران به ارمغان بیاورد.

سقف دوتکه این خودرو تماما از فیبرکربن تهیه شده که بسیارسبک و مقاوم است و کمتر از 6 کیلوگرم وزن دارد. این دو بخش را به سادگی و ظرف مدت چند ثانیه می شود از خودرو جدا کرده و در فضای باری که جلوی آن پیش بینی شده قرار داد.

با این لامبورگینی رویایی آشنا شوید+ عکس

بقیه را از ادامه مطلب ببینید......................


تعداد بازديد : 1353
شنبه 24 فروردين 1392 ساعت: 22:8
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
نيروگاههاي هسته اي وبمب هاي هسته اي چگونه كار ميكنند؟

نيروگاههاي هسته اي وبمب هاي هسته اي چگونه كار ميكنند؟


اين روزها در مجلات,روزنامه ها,تلويزيون وغيره از همه چيز ميشنويم ولي بيشتر از همه فعاليت هاي صلح آميزوغير صلح آميز هسته اي است كه ذهنمان را مشغول ميسازد.در اينجا سعي بر آن است كه مطالب حتي الامكان به صورت عامه فهم وبه گونه اي كه حق مطلب ادا شود,براي شما توضيحاتي پيرامون بمب هاي هسته اي ,تشعشعات هسته اي ونيروگاههاي هسته اي عنوان شود.

قبل از اينكه به اصل موضوع بپردازيم خدمت دوستان خوبم بايد عرض كنم كه اين مطالب ممكن است براي عده اي از دوستان بسيار پيش پا افتاده وساده باشه به هر حال شما به بزرگي خودتون ببخشيد و اينو هم در نظر بگيريد كه مخاطب هاي اين وبلاگ ممكنه از هر قشري باشند پس ما هم مجبوريم كه ملاحظه حال اونا رو هم بكنيم....

و اما اصل موضوع....

ميدانيم كه دنياي اطرافمان از 92 عنصر موجود در طبيعت ساخته شده است. به اين شكل كه عناصر از اتم ها ساخته شده اند وتشكيل مولكول آن عنصر را ميدهند و اگر اين مولكولها در كنار يكديگرقرار گيرند ماده بوجود مي آيد. بسياري از مواد از .....................................


بقیه را از ادامه مطلب بخوانید..........


تعداد بازديد : 1052
شنبه 24 فروردين 1392 ساعت: 1:21
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
جنگ‌افزار هسته‌ای

 

جنگ‌افزار هسته‌ای یا سلاح هسته‌ای جنگ‌افزارهایی هستند که در آن‌ها از انرژی حاصل از شکافت یا همجوشی هسته‌ای برای تخریب و کشتار استفاده می‌شود.

این سلاح‌ها در طول تاریخ تنها دو بار توسط ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.

 

بمب اتمی

بمب اتمی نام رایج وسایل انفجاری است که در آن‌ها از انرژی آزاد شده در فرایند شکافت هسته‌ای، یا گداخت هسته‌ای برای تخریب استفاده می‌شود. بمب‌های اتمی که برمبنای گداخت کار می‌کنند نسل نوین بمب اتمی هستند و قدرتی بسیار بیشتر از بمب‌های شکافتی دارند. مبنای آزاد شدن انرژی در هر دو نوع بمب اتمی تبدیل ماده به انرژی (E=mc²)است اما در بمب‌های گداختی جرم بیشتری از ماده به انرژی تبدیل می‌شود. نخستین بمب اتمی که بمبی پلوتونیومی(از نوع شکافتی) بود در سال ۱۹۴۵م در جریان جنگ جهانی دوم در آمریکا ساخته و در شانزدهم ژوئیهٔ ۱۹۴۵م در صحرای آلاموگوردو در نیو مکزیکوی آمریکا آزمایش شد. آمریکا تنها کشوری است که از بمب اتمی (شکافتی-اورانیومی در هیروشیما وشکافتی - پلوتونیومی در ناگازاکی) استفاده نظامی کرده‌است. شوروی در سال ۱۹۴۹ دارای بمب اتمی شد.

اختراع این سلاح، ریشه طولانی در تاریخ علم فیزیک و شیمی دارد اما استفاده از دانش به دست آمده، برای ساخت بمب اتمی بیشتر به روبرت اوپنهایمر و ادوارد تلر نسبت داده می‌شود....................................................

 

بفیه را در ادامه مطلب بخوانید........


تعداد بازديد : 1289
شنبه 23 فروردين 1392 ساعت: 23:53
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
گوگل ارث

 

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Google Earth Pro را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. شما با کمک این نرم افزار می توانید نقاط مختلف کره ی زمین را از بالا تماشا کنید. در واقع وقتی وارد نرم افزار می شوید کره ی زمین را مشاهده خواهید کرد که در آن اوقیانوس ها و خشکی ها به صورت سه بعدی قرار دارند که با کمک موس می توانید آن را به چرخش در آورید تا محلی را که در آن زندگی می کنید را بیابید و سپس با زوم بر روی نقطه ی مورد نظرتان شهرها، ساختمان ها، کوچه ها و سایر جزئیات محل زندگی خود را به صورت سه بعدی تماشا کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 

تعداد بازديد : 1398
چهار شنبه 30 اسفند 1391 ساعت: 12:37
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران